Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie

Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu "Lepszy start w dorosłe życie", współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.,

Data ogłoszenia
2010-06-11
Termin składania ofert
2010-06-21 10:00
Treść

Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu "Lepszy start w dorosłe życie", współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.,

Parczew: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.
Numer ogłoszenia:164206-2010

Data zamieszczenia 11.06.2010r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.
1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552189, faks 83 3552189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.parczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. Turnus obejmuje: 14 dni pobytowych dla 69 osób (w tym 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów). 3.2 W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - z chorobami neurologicznymi - z chorobą psychiczną - z cukrzycą - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich (2 osoby); - z dysfunkcją narządu słuchu - z dysfunkcją narządu wzroku - z epilepsją - ze schorzeniami układu krążenia - ze schorzeniami układu oddechowego - ze schorzeniami onkologicznymi - upośledzeniem umysłowym - z dysfunkcją narządu ruchu - z chorobą przemiany materii - z chorobą układu moczowo-płciowego Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 3.3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia ( 14-dniowego turnusu) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności: 1) wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, zlokalizowanym w odległości do 400 m. od plaży nadmorskiej; 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację turnusu; 3) łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie; 4) zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem przedmiotowego turnusu i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu, określonych w programie tego turnusu, 5) badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu; 6) stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu; 7) rekompensatę za śniadanie i/lub obiad w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.), a w przypadku złej pogody, spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp.; 8) miejsce przy ośrodku do zorganizowania dwóch ognisk integracyjnych (w tym jedno jako forma rekompensaty za śniadanie i/lub obiad z dnia rozpoczęcia turnusu) 9) rekompensatę za kolację i/lub obiad w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży; 10) całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja; 11) zakwaterowanie w murowanym budynku w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w TV satelitarną oraz czajnik bezprzewodowy; 12) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe); 13) klimatyzowaną stołówkę na miejscu; 14) transport osób autokarem o podwyższonym standardzie z Parczewa do miejsca pobytu i po zakończonym turnusie z powrotem do Parczewa; 15) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna obejmujące dojazd uczestników turnusu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się turnusu oraz dojazd z miejsca odbywania się turnusu do miejsca zamieszkania uczestników turnusu, całodobowy 14 dniowy pobyt na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. 16) co najmniej 27 zabiegów dla każdego uczestnika w trakcie trwania turnusu wybranych wg wskazań lekarza 17) animatora dla uczestników turnusu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie; 18) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 19) zajęcia kulturalno-oświatowe (wycieczki krajoznawcze, zajęcia taneczne, plastyczne, sportowe itp.); 20) program aktywizacji społecznej (warsztaty psychoterapeutyczne obejmujące komunikację interpersonalną, autoprezentację i asertywność) dla 50 uczestników turnusu; 21) odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy; 22) sprzęt sportowo-rekreacyjny; 3.4.Turnus rehabilitacyjny powinien być zorganizowany w ośrodku, który: 1) posiada wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r, Nr 230, poz. 1694) realizujących zgodnie z wpisem turnusy rehabilitacyjne dla następujących schorzeń: ruchowe, neurologiczne, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, choroby narządu wzroku, epilepsji (padaczki), choroby układu pokarmowego, zaburzenia głosu, mowy i słuchu, choroby układu pokarmowego, cukrzyca. 2) zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności uczestników turnusu; 3) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu; 4) posiada tereny rekreacyjno-sportowe (np. wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, boiska do gry w piłkę siatkową, piłkę nożną), zaplecze rehabilitacyjne na terenie ośrodka; 5) posiada pralnię samoobsługową wyposażoną w pralki automatyczne; 6) na swoim terenie posiada centrum SPA (m. in. sauna, solarium), kompleks basenowy lub aquapark; 7) posiada certyfikat bezpieczeństwa. 8) pomieszczenia, w których odbywać się będą warsztaty psychoterapeutyczne, zostaną oznaczone plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. 9) Turnus rehabilitacyjny będzie przebiegać zgodnie z programem turnusu rehabilitacyjnego; 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską; 11) Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia zaświadczeń dla uczestników turnusu o odbyciu warsztatów psychoterapeutycznych, zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania kursu wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na warsztatach z każdego dnia. 12) Dyplom z ukończenia warsztatów psychoterapeutycznych oraz lista obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. 3.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom minimum jednej całodniowej wycieczki lub rejsu statkiem po morzu oraz dla każdego uczestnika pakietu SPA. 3.6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.13.00.00-0, 55.24.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 13.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe i rejestru organizatorów turnusu OR poświadczające, iż Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia turnusów dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3.000.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 6.2. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.
1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.
2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 5 ust. 1 2) zmniejszenie wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; ad pkt 2) - zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w turnusach mniejszej, niż określona w § 2 umowy, liczby uczestników turnusu o cenę brutto za pobyt jednego uczestnika (osoby niepełnosprawnej, opiekuna lub członka kadry); ad pkt 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.
4.1)
 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie ul.Szpitalna 2A, 21-200 Warszawa pokój nr. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie ul.Szpitalna 2A, 21-200 Warszawa pokój nr. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zamówienie współfinansowane jest w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Koślińskidodano do BIP dnia 25-07-2013 10:36:39