Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie

Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów szkoleniowych dla grupy osób niepełnosprawnych liczącej 64 osoby oraz jednego kursu szkoleniowego dla grupy osób usamodzielniających się liczącej 17 osób w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie” współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

Data ogłoszenia
2011-07-21
Termin składania ofert
2011-08-02 15:00
Treść

Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów szkoleniowych dla grupy osób niepełnosprawnych liczącej 64 osoby oraz jednego kursu szkoleniowego dla grupy osób usamodzielniających się liczącej 17 osób w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie” współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

 

Numer ogłoszenia: 198951 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552189, faks 83 3552189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów szkoleniowych dla grupy osób niepełnosprawnych liczącej 64 osoby oraz jednego kursu szkoleniowego dla grupy osób usamodzielniających się liczącej 17 osób w ramach projektu /Lepszy start w dorosłe życie/ współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów szkoleniowych dla grupy osób niepełnosprawnych liczącej 64 osoby (jedna osoba - jedno szkolenie) oraz jednego kursu szkoleniowego dla grupy osób usamodzielniających się liczącej 17 osób (jedna osoba - jedno szkolenie) w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. 2. Zakres zamówienia obejmuje usługi polegające na prowadzeniu kursów szkoleniowych dla 64 osób niepełnosprawnych oraz 17 osób usamodzielniających się, skierowanych na szkolenia przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie w zakresie: 2.1. Szkolenia dla 64 osób niepełnosprawnych, w tym: - Kurs komputerowy dla początkujących - dla 13 osób; - Kurs komputerowy dla zaawansowanych - dla 13 osób; - Grafika komputerowa - dla 8 osób; - Kurs wizażu i stylizacji - dla 10 osób; - Bukieciarstwo i artystyczne układanie roślin - dla 3 osób; - Kurs prawa jazdy kategorii B - dla 6 osób; - Kurs gotowania dla zaawansowanych - do wyboru przez Wykonawcę jedno lub więcej z poniższych: kuchnia śródziemnomorska, francuska, azjatycka, włoska - dla 3 osób; - Kurs języka angielskiego dla średniozaawansowanych -dla 3 osób; - Kurs języka niemieckiego dla początkujących - dla 3 osób; - Kurs Podstawy księgowości - dla 1 osoby; - Kurs Barman - Kelner - dla 1 osoby; 2.2. Dwudniowe wyjazdowe szkolenie z psychologii komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta - dla 17 osób usamodzielniających się. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadnium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana wynagrodzenia brutto 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4) zmiana wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie projektu. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) kwota wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, - ad pkt 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, - ad pkt 3) dostosowanie zapisów umowy do zmienionych przepisów prawa, - ad pkt 4) dostosowanie zapisów umowy do aktualnych wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie projektu.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt systemowy w ramach Priorytetu VII /Promocja integracji społecznej/ Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2.Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ewa Buczek - telefon (83) 355-15-80 p. Alicja Wróblewska - telefon (83) 355-15-80 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko - telefon (81) 710-65-39. 3.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 3.1.1. Przedłożyć przed podpisaniem umowy dowód osobisty lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna. 3.1.2. Przedłożyć przed podpisaniem umowy aktualny wpis do odpowiedniego rejestru instytucji szkoleniowych; 3.1.3. Podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.2. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Koślińskidodano do BIP dnia 25-07-2013 10:51:38