Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie

Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno- szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2

Data ogłoszenia
2012-06-18
Termin składania ofert
2012-06-27 11:30
Treść

Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno- szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2

 

Numer ogłoszenia: 132083 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY
I.I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie,
tel. 83 3551580, faks 83 3551580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjnoszkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:
zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno- szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

Pierwsza tura pobytu obejmuje: 70 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godz. oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 04.08.2012 roku, azakończyć nie później niż do dnia 17.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych.

Druga tura
pobytu obejmuje: 50 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 50 osób
niepełnosprawnych w wymiarze 10 godzin oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 50 osób
niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.08.2012 roku, a zakończyć nie później niż do dnia 30.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych. 1.1.W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -z chorobamineurologicznymi; -z chorobą psychiczną; -z cukrzycą; -z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich (11 osób); -z dysfunkcją narządu słuchu; -z dysfunkcją narządu wzroku; -z epilepsją; -ze schorzeniami układu krążenia; -ze schorzeniami układu oddechowego; -ze schorzeniami onkologicznymi; -z upośledzeniem umysłowym; -z dysfunkcją narządu ruchu; -z chorobą przemiany materii; -z chorobą układu moczowo-płciowego; -z chorobą układu pokarmowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 2.Zakres zamówienia obejmuje: realizację dwóch 14 dniowych pobytów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do
realizacji pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowany w odległości do 400 metrów od plaży nadmorskiej; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno
-szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 4)stałą
opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - co najmniej 26 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w dni robocze) wybrane na podstawie zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności oraz dla każdego uczestnika z niepełnosprawnością ruchową 1 dziennie sesja ćwiczeń rehabilitacyjnych z rehabilitantem w ilości i rodzaju zgodnymi z zaleceniem lekarza; 6)program pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego uwzględniający zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rekreacyjnym prowadzone na terenie ośrodka (zajęcia taneczne, plastyczne,
sportowe, ogniska itp.) - łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych podczas pobytu
rehabilitacyjno-szkoleniowego w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie; 7)zorganizowanie minimum 2spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.); 8)zorganizowanie uczestnikom minimum jednej całodniowej wycieczki lub rejsu statkiem po morzu oraz dla każdego uczestnika pakietu SPA; 9)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 10) realizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku - 10 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu, według następującego porządku: I tura - 53 osoby niepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; 11)realizację treningu radzenia sobie ze stresem - 8 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu; według następującego porządku: I tura - 53 osobyniepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych 12)program szkolenia z kreowania własnego wizerunku, który obejmie część teoretyczną -
wykład oraz indywidualne konsultacje/porady wizażysty dla każdego uczestnika w zakresie: a)określenia typu urody; b)analizy kolorystycznej; c)doboru makijażu do typu urody-wykonanie preferowanego przez specjalistę makijażu dla każdej z uczestniczących w szkoleniu kobiet podczas szkolenia; d)doboru fryzury do typu urody; e)doboru dodatków do typu urody; f)1 godzinny wykład psychologa na temat podstaw mowy ciała i komunikacji niewerbalnej; 13)prowadzenie dziennika szkolenia kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o odbyciu szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, zawierających tytuł szkolenia/treningu, informację o terminie realizacji szkolenia i treningu oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; 14)oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z
wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 15)przekazanie kopii dzienników szkolenia kreowania własnego
wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego po przeprowadzeniu szkolenia i/lub treningu; 16)oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będzie szkolenie z kreowania własnego wizerunku oraz trening radzenia sobie ze stresem plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. oraz zamieszczenia informacji o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 17)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa
rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 18)suchy prowiant w dniu wyjazdu na czas podróży dla każdego uczestnika i opiekuna jako rekompensata za kolację; 19)zakwaterowanie w murowanym budynku w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w TV satelitarną oraz czajnik bezprzewodowy; 20)wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), telewizor, radio; 21)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (103 osoby niepełnosprawne i 17 opiekunów) obejmujące całodobowy 14 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 22)klimatyzowaną stołówkę na miejscu; 23)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 24)opłacenie
opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 25)nocleg z całodziennym wyżywieniem dla dwóch osób ze strony Zamawiającego, nadzorujących przebieg pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (zakłada się, że osoby skierowane przez Zamawiającego będą przebywały w tym samym ośrodku, co pozostali uczestnicy pobytu przez 4 dni - piątek, sobota, niedziela, poniedziałek) według następującego porządku: I tura pobytu - 1 osoba na wizycie monitorującej w terminie: 10.08.2012 - 13.08.2012 II tura pobytu - 1 osoba ma wizycie monitorującej w terminie: 24.08.2012 - 27.08.2012 3.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien być zorganizowany w ośrodku, który: 1)posiada wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada
2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r, Nr 230, poz. 1694 ze zm.) realizujących zgodnie zwpisem turnusy rehabilitacyjne dla następujących schorzeń: ruchowe, neurologiczne, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, choroby narządu wzroku, epilepsji (padaczki), choroby układu pokarmowego, zaburzenia głosu, mowy i słuchu, choroby układu pokarmowego, cukrzyca. 2)zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności; 3)posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu pobytu; 4)posiada tereny rekreacyjno-sportowe: fitness-klub, wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, boiska do gry w piłkę siatkową, piłkę nożną, zaplecze rehabilitacyjne na terenie ośrodka; 5)posiada pralnię samoobsługową wyposażoną w pralki automatyczne; 6)na swoim terenie posiada centrum SPA (m. in. sauna, solarium), kompleks basenowy lub aquapark; 7)posiada certyfikat bezpieczeństwa. 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem
pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską. 5.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.13.00.00-0, 55.24.20.00-8,
80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą posiadanie wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o których mowa w
rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów
rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1964 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą wykonanie minimum 1 usługi polegającej na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego lubrehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego o wartości nie mniejszej niż
100.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą dysponowanie minimum: - jedną osobą posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć
teoretycznych i praktycznych z zakresu kreowania własnego wizerunku. - jedną osobą posiadającą
kwalifikacje do prowadzenie treningu radzenia sobie ze stresem, która ukończyła studia pierwszego
stopnia na kierunku psychologii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3.000.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym
wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, o posiadaniu wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów
rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1964 z późn. zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy-w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy
(firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części
zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez
wykonawcę części 3.`Program pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego`zawierający program kulturalno-oświatowy
obejmujący organizację czasu wolnego oraz program szkolenia z kreowania własnego wizerunku oraz treningu
radzenia sobie ze stresem. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na
ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego RejestruSądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.Jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -
wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012
godzina 11:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew,
pokój nr 6 /Sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: 1.Projekt systemowy w ramach Priorytetu VII `Promocja integracji społecznej` Działanie 7.1.
Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji
przez powiatowe centra pomocy rodzinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ewa Buczek - telefon (83) 355-15-80 p. Alicja Wróblewska - telefon
(83) 355-15-80 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko - telefon (81) 710-65-39. 3.Informacje o
formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 3.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 3.1.1. Przedłożyć
przed podpisaniem umowy dowód osobisty lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej - w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna. 3.1.2. Przedłożyć przed podpisaniem umowy
aktualny wpis do odpowiedniego rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o których mowa w
rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów
rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1964 z późn. zm.); 3.1.3. Podpisać umowę w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego, zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną
ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.2. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze
sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z
dokumentów załączonych do oferty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Koślińskidodano do BIP dnia 25-07-2013 10:55:11