Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie

(19.04.2013) Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie”, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

Data ogłoszenia
2013-04-19
Termin składania ofert
2013-04-29 09:30
Treść

(19.04.2013) Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie”, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

 

Parczew: Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 59711 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3551580, faks 83 3551580.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie jednego 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. 2. Pobyt obejmie 10 dni pobytowych i 9 noclegów (przyjazd grupy w pierwszym dniu pobytu w godzinach rannych na śniadanie), wyjazd grupy w dziesiątym dniu pobytu po obiedzie. 3. W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -upośledzenie umysłowe; -choroby psychiczne; -zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; -choroby narządu wzroku; -upośledzenie narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (nie więcej niż 15 osób na wózku inwalidzkim); -epilepsja; -choroby układu oddechowego i krążenia; -choroby układu pokarmowego; -choroby układu moczowo -płciowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego; -całościowe zaburzenia rozwojowe. Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: realizację jednego 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno -szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 4)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - nie mniej niż 20 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w dni robocze) wybrane według zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności; 6)zorganizowanie minimum 2 spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.); 7)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 8)realizację warsztatów psychologicznych pt. `Jak radzić sobie ze złością i wykorzystać jej potencjał w codziennym życiu ?` - 12 godzin (1 godzina = 45 min.) dla 81 osób niepełnosprawnych, według następującego porządku: I grupa - 27 osób - 3 spotkania x 4 godz. II grupa - 27 osób - 3 spotkania x 4 godz. III grupa - 27 osób - 3 spotkania x 4 godz. 8.1.Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę lub osoby posiadające ukończone studia magisterskie pierwszego stopnia na kierunku psychologia. 8.2.Prowadzący warsztaty zobowiązany jest prowadzić dziennik warsztatów psychologicznych z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o udziale w warsztatach, zawierających tytuł warsztatów, informację o terminie realizacji oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; 8.3.Obowiązkowe jest oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 8.4.Obowiązkowe jest przekazanie kopii dzienników warsztatów oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego nie później niż 5 dni kalendarzowych po zakończeniu pobytu; 8.5.Obowiązkowe jest oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą warsztaty psychologiczne plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej oraz informacją o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 9)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 10)zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, telewizor, radio oraz czajnik bezprzewodowy, przy czym zakwaterowanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ze schorzeniem ruchowym możliwe jest wyłącznie na parterze jeśli w budynku nie funkcjonuje winda dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; 11)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego - 96 osób (81 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów) obejmujące całodobowy 10 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 12)stołówkę na miejscu; 13)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 14)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, opieką lekarską, warsztatami psychologicznymi, spotkaniami integracyjnymi. 6. Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.13.00.00-0, 55.24.20.00-8, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą minimum 1 usługi polegającej na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego lub wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do przeprowadzenia warsztatów psychologicznych w podanej dziedzinie, która ukończyła studia magisterskie pierwszego stopnia na kierunku psychologii.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1. Wykaz winien wskazywać wykonanie usług polegających na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego lub wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie usług polegających na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego lub wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Program warsztatów psychologicznych. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6.W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt. 1) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt systemowy w ramach Priorytetu VII `Promocja integracji społecznej` Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ewa Buczek, p. Alicja Wróblewska. 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Koślińskidodano do BIP dnia 25-07-2013 11:00:27