Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie

(14.06.2013)Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie”, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

Data ogłoszenia
2013-06-14
Termin składania ofert
2013-06-24 09:00
Treść

(14.06.2013)Przetarg nieograniczony na zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu „Lepszy start w dorosłe życie”, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

 

Parczew: Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjnoszkoleniowego
w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96
osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów
osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów
psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`,
współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII,
Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 111731 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie,
tel. 83 3551580, faks 83 3551580.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjnoszkoleniowego
w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku
18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa
lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób
niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie` współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.

 I tura pobytu - od 10.08.2013 r. do 19.08.2013 r. dla 48 osób (w tym 15 osób ze znacznym stopniem
niepełnosprawności wraz z 15 opiekunami i 18 osób z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności);

 II tura pobytu - od 19.08.2013 r. do 28.08.2013 r. dla 48 osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

2. Pobyt obejmie 10 dni pobytowych i 9 noclegów (przyjazd grupy w pierwszym
dniu pobytu w godzinach rannych na śniadanie), wyjazd grupy w dziesiątym dniu pobytu po obiedzie. 3. W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -upośledzenie umysłowe;
-choroby psychiczne; -zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; -choroby narządu wzroku; -upośledzenie narządu
ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (nie więcej niż 15 osób na wózku inwalidzkim);
-epilepsja; -choroby układu oddechowego i krążenia; -choroby układu pokarmowego; -choroby układu moczowo
-płciowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne
odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego; -całościowe zaburzenia rozwojowe. Wykaz osób,
wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed
rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: realizację dwóch
10-dniowych pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do potrzeb osób
niepełnosprawnych, bez barier architektonicznych; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu
rehabilitacyjno -szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno -
szkoleniowego; 4)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu
rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - nie mniej niż 20 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie
w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w
dni robocze) wybrane według zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności;
6)zorganizowanie minimum 2 spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z
poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.);
7)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i
wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 8)realizację
warsztatów psychologicznych pt. `Jak radzić sobie ze złością i wykorzystać jej potencjał w codziennym życiu ?` -
12 godzin (1 godzina = 45 min.) dla 81 osób niepełnosprawnych, według następującego porządku: I tura - od
10.08.2013 r. do 19.08.2013 r.: I grupa - 15 osób niepełnosprawnych, II grupa - 18 osób niepełnosprawnych. II
tura - od 19.08.2013 r. do 28.08.2013 r.: I grupa - 24 osoby niepełnosprawne, II grupa - 24 osoby
niepełnosprawne. 8.1.Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę lub osoby posiadające ukończone studia
magisterskie pierwszego stopnia na kierunku psychologia. 8.2. Prowadzący warsztaty zobowiązany jest
prowadzić dziennik warsztatów psychologicznych z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz
imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o
udziale w warsztatach, zawierających tytuł warsztatów, informację o terminie realizacji oraz wykaz zrealizowanych
zagadnień; 8.3. Obowiązkowe jest oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 8.4.Obowiązkowe jest przekazanie kopii dzienników warsztatów oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego nie później niż 5 dni kalendarzowych po zakończeniu pobytu; 8.5.Obowiązkowe jest oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą warsztaty psychologiczne plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej oraz informacją o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 9)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 10)zakwaterowanie w pokojach 2 i 3
- osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być
wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, telewizor, radio oraz czajnik bezprzewodowy, przy czym zakwaterowanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ze schorzeniem ruchowym możliwe jest wyłącznie na parterze jeśli w budynku nie funkcjonuje winda dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; 11)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego - 96 osób (81 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów) obejmujące całodobowy 10 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 12)stołówkę na miejscu; 13)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 14)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, opieką lekarską, warsztatami psychologicznymi, spotkaniami integracyjnymi.

6.Pobyt
rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.13.00.00-0, 55.24.20.00-8,
80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą minimum
1 usługi polegającej na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub
rekreacyjnego lub usprawniającego lub wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych obejmującego
zakwaterowanie, wyżywienie, opiekę medyczną, zabiegi rehabilitacyjne o wartości nie mniejszej niż
50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą
dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do przeprowadzenia warsztatów
psychologicznych w podanej dziedzinie, która ukończyła studia magisterskie pierwszego stopnia na
kierunku psychologii.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub
złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych
nienależycie
1. Wykaz winien wskazywać wykonanie usług polegających na organizacji turnusu/pobytu rehabilitacyjnego
lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego lub wypoczynkowego dla osób
niepełnosprawnych obejmującego zakwaterowanie, wyżywienie, opiekę medyczną, zabiegi rehabilitacyjne
o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone
poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie usług polegających na organizacji turnusu/pobytu
rehabilitacyjnego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego lub rekreacyjnego lub usprawniającego lub
wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych obejmującego zakwaterowanie, wyżywienie, opiekę
medyczną, zabiegi rehabilitacyjne o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Program warsztatów psychologicznych. 4.Program pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
6.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 7.W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia. 8.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2)zmiana ośrodka, w którym zostanie zorganizowany pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy. 2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt. 1) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. ad pkt. 2) - zmiana ośrodka, w którym zostanie zorganizowany pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy - w przypadku
zaistnienia okoliczności, które uniemożliwiają realizację umowy we wskazanym ośrodku, a które są od Wykonawcy niezależne (wykonawca nie ma na nie wpływu), np. podtopienia / powódź oraz wszelkie następstwa związane z tym faktem itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013
godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, pokój nr 6 /Sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: 1.Projekt systemowy w ramach Priorytetu VII `Promocja integracji społecznej` Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ewa Buczek, p. Alicja Wróblewska. 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Koślińskidodano do BIP dnia 25-07-2013 11:08:16